برای مشاهده آخرین مطالب سایت اینجا کلیک کنید

دانلود آهنگ ساکینها از ناشیده گوکتورک

7194
0 نظر

ترکیه | خوانندگان |

Naşide Göktürk _ Sakın Ha  | ترجمه آهنگ ساکینها (مبادا)

Öylesine özlemişim seni

Öylesine yanmış canım

Senin yokluğuna inan alışamadım

Sensiz yapamıyorum

 

Sen uzakta, bense burda, aramızda yollar var

Buna nasıl dayanırım ben

Sen uzakta, bense burda, aramızda dağlar var

Buna nasıl dayanırım ben

 

Sakın Ha beni aldatmayasın oralarda

Sakın Ha yüreğimi yakmayasın derinden

Sakın Ha ağlatmayasın gözlerimi

Öldürürüm kendimi, yaşayamam

 

 

 

طوری دلم برایت تنگ شده است

طوری جانم سوخته است

که باور کن نتوانستم به نبودنت عادت کنم

بی تو هیچ کاری نمی توانم انجام دهم

 

تو در دور دست ها و من این جا، بین ما راه ها هستند

چگونه می توانم چنین چیزی راتحمل کنم

تو در دور دست ها و من این جا، بین ما کوه ها هستند

چگونه می توانم چنین چیزی را تحمل کنم

 

مبادا فریبم دهی

مبادا اعماق قلبم را بسوزانی

مبادا چشمانم را بگریانی

خودم را خواهم کشت، زنده نمی مانم

 

 

دانلود فایل تصویری 


دانلود فایل صوتی

مطالب پیشنهادی

کد امنیتی رفرش
تمام حقوق مطالب برای اخبار فیلم محفوظ می باشد