برای مشاهده آخرین مطالب سایت اینجا کلیک کنید

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

515
0 نظر

آمریکا | بازیگران |

چشم‌ها از جذاب‌ترین عضو‌های بدن هستند که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره دارند. تحقیقات ثابت کرده افرادی که چشمان رنگی، به خصوص آبی، دارند، جذاب‌تر و تاثیرگذارتر از دیگران هستند. حال چهره مردان هالیوودی را به خاطر بیاورید. کدامیک به نظر شما جذاب ترند؟

بررسی آثار بزرگترین آهنگساز هالیوود

444
0 نظر

آمریکا | خوانندگان |

اریش ولفگانگ کُرنگلد در ٢٩ می ١٨٩٧ در شهر نوراویا در امپراطوری اتریش مجارستانِ آن زمان، که اکنون بخشی از جمهوری چک است به دنیا آمد. پدرش دکتر جولیوس کُرنگلد، منقد مشهور موسیقی بود. کرنلد را بدون تردید می توان یکی از بزرگترین کودکان نابغه تاریخ موسیقی جهان دانست. او که موسیقی را از بزرگانی چون ریخارد اِشتراوس فرا گرفت وقتی در ١٩٠٩ کانتاتای طلا ساخته خودش را برای گوستاو مالر نواخت مالر او را یک نابغه موسیقی نامید. وی در سن یازده سالگی یک اپرای کامل نوشت که به سرعت به موفقیت چشمگیر رسید و حتی آثارش در حضور امپراطور فرانتس یوزف اجرا شد. سپس چند اثر پیانویی موفق تصنیف کرد، تا اینکه در سن چهارده سالگی اولین اثر ارکسترالش را تصنیف کرد. حس ملودیک زیبا و ارکستراسیون حجیم و نجیب و هارمونی ساده و شفاف و روان از مشخصه کاری کرنگلد است که تاپایان حیاتش در آثارش مشهودند. با نوشتن اپرایش در سن ٢٣ سالگی کرنلد به سرعت به یک ستاره بین‎المللی تبدیل شد و آهنگسازان بزرگی چون ریخارد اشتراوس و پوچینی به تمجید او پرداختند و سولیستهای بزگ جهان آثار وی را در رپرتوار اجرایی خود قرار دادند. سپس به فراگیری رهبری ارکستر از یوهان اشتراوس پرداخت و همزمان با دریافت درجه پروفسوری به تدریس آهنگسازی در کنسرواتوار دولتی وین پرداخت.

 

 

 

درباره بری لارسون ( brie larson )

505
0 نظر

آمریکا | بازیگران |

بری لارسون بازیگر ۲۹ ساله آمریکایی است و از جوان‌ترین بازیگرانی شناخته می‌شود که موفق به دریافت اسکار و گلدن گلوب در سن پایین شده اند. او برای ایفای نقش در فیلم «اتاق» که جایزه اسکار وی مربوط به همین فیلم می‌شود، یک ماه خود را در خانه بدون هیچ راه ارتباطی با بیرون حبس کرد و رژیم غذایی سختی گرفت تا با شخصیت فیلم به طور کامل آشنا شود.


تمام حقوق مطالب برای اخبار فیلم محفوظ می باشد